چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
عجب شیر ما - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن استان گفت : با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای برخی از کالاها طرح نظارتی ضیافت اجرا می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه جوان، عطاپور افزود: این طرح با استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات از جمله 200 نفر بازرس و کارشناس بازرسی و بیش از 200 نفر ناظر افتخاری در سراسر استان عملیاتی می شود .

وی با اشاره به کالاهای مشمول این طرح گفت: کالاهای پرمصرف و اولویت دار از جمله روغن خوراکی، شکر، برنج ، شیرینی جات، زولبیا و بامیه، مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز ، لبنیات شامل شیر، کره و خامه شامل طرح ضیافت در سال جاری است.

وی افزود: این طرح با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار، تامین مایحتاج عمومی مردم، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی فرصت طلبان اجرا می شود .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن توصیه به مدیران بنگاه های اقتصادی استان در خصوص رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از شهروندان خواست از طریق شماره تماس 124 شکایات و گزارش های خود را اطلاع رسانی کنند تا در سریعترین زمان رسیدگی می کند.

برچسب ها: معدن ، بازر ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: