شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
امام جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر گفت: گذشت زمان ابعاد تازه ای از زندگی، تلاش و استکبار ستیزی امام راحل را برای نسل های کنونی نمایان می کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) یادآوری کرد: امام خمینی (ره ) در حالی که رهبر جمهوری اسلامی بود، یک اتاق در جماران را به کاخ های زیبای تهران ترجیح داد و با این کار خود ساده زیستی را به ما آموخت.
وی اظهارکرد: امام راحل در مقابل هیچ یک از ابرقدرت های جهان واهمه ای از خود نشان نداد و توانست این انقلاب شکوهمند را با وجود توطئه های همه جانبه دشمنان به درستی هدایت کند.
خطیب جمعه عجب شیر، با اشاره به اینکه اگر امام راحل نبود، این انقلاب به سرانجام نمی رسید، یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب، امام(ره) توانست با بحران ها و توطئه های بزرگی مقابله کند.
حجت الاسلام شربیانی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قیام 15 خرداد دارد، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه نقش مؤثر بنیانگذار جمهوری اسلامی در هدایت خیزش مردمی و عبور از حوادث سخت و گوناگون بود.
وی گفت: شهدای 15 خرداد، پایه های این انقلاب را محکم کردند و اگر این شهدا و قیام خونین 15 خرداد نبود این انقلاب به پیروزی نمی رسید.
حجت الاسلام شربیانی، با انتقاد از پاداش های میلیونی مدیران برخی دستگاه ها گفت: مردم به سختی زندگی روزمره خود را اداره می کنند در حالی که مدیران ارشد برخی دستگاه ها پاداش های چند صد میلیونی می گیرند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: