سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
عجب شیر ما - جعفر رنجبرپور به سمت رییس هیات تکواندو آذربایجانشرقی انتخاب شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با برگزاری مجمع  انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان شرقی با حضور پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ،دبیر اسبق هیئت تکواندو استان به سمت رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در  ابتدا  انتخابات هیات تکواندو 7 کاندیدا ثبت نام کرده بودند که 2 نفر از آنها منصرف و  ۳ نفر از کاندیداها به نفع رنجبرپور کنار کشیدندو در نهایت با رقابت بین رنجبرپور و نسیانی در نهایت قهرمان سابق تکواندو کشورمان با 15 رای از 17 رای اعضاء مجمع به مدت 4 سال به سمت رییس هیات تکواندو آذربایجانشرقی انتخاب شد.

رییس فدراسیون تکواندوی کشور نیز  با اشاره به پتانسیل های استان آذربایجان شرقی در ورزش تکواندو افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های جامع شاهد تبدیل استان آذربایجان شرقی به مرکز آمایش و استعداد یابی ورزش تکواندی کشور شود.
سید محمد پولادگر با تاکید بر ایجاد حس همدلی و نیز بهره مندی از ثبات مدیریتی در هییت تکواندوی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: فدراسیون تکواندوی کشور در سایه هم افزایی و استفاده از خرد جمعی توانسته جایگاه ورزش تکواندوی کشور را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی جهان تثبیت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم  با اشاره به جایگاه ممتاز  تکواندوی آذرباجیان شرقی در کشور و سطح آسیا و جهان، گفت: باید تلاش کنیم تا استعدادهای مختلف در این رشته را بیش از پیش بارورتر کنیم.
جمشید نظمی اظهارکرد: اعضای مجمع باید توجه کنند که با همدلی و همزبانی بهتر می توانند برنامه های رئیس جدید هیات را که برای پیشبرد این رشته ورزشی تدوین می شود، به پیش ببرند و در این راستا همه باید به رئیس جدید هیات کمک کنند.
وی ، قانون را محور اصلی انتخابات امروز هیات تکواندوی آذربایجان شرقی دانست و با اشاره به اعتراضات صورت گرفته درباره نوع و نحوه انتخابات، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش و هیات های ورزشی به مفاد قانون عمل کرد ، حال این عملکرد شاید به مذاق عده ای خوش بیاید و برای افرادی ناخوشایند باشد.
نظمی اظهار کرد: اعتراض های مکتوب به طور دقیق بررسی شد اما هیچ یک از آنها وارد نبود.

رئیس جدید هیات تکواندو آذربایجان شرقی توجه به استفاده از ظرفیت های وسیع رشته تکواندو در سنین پایه، برنامه ریزی برای جذب اسپانسرهای مالی، تیم داری در لیگ برتر و مسایل مالی شفاف و نیز بهره گیری از نظرات پیشکسوتان را از جمله برنامه های خود برای هدایت تکواندوی آذربایجان شرقی بیان کرد.

رنجبرپور کسب چند مدال طلای کشوری و بین المللی ،عضویت در تیم ملی تکواندو نیز داوری و مربیگری تکواندو را در کارنامه‌ی  ورزش خرفه ای خود دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی بوده و اکنون دانشجوی ترم آخر تربیت بدنی می باشد و در حال حاضر معاونت سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز را برعهده دارد.

مهدی نوایی سرپرستی هیات تکواندو را پیش از این بر عهده داشت.
برچسب ها: رنجبرپور ، رئیس ، هئیت ، تکواندو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: