دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
خطیب جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر گفت: مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا همچون مدرس عمل کنند و در خصوص منافع کشور در مقابل استکبار سرخم نکرده و کوتاهی نکنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تشکیل مجلس دهم شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم باید به سوگندی که در روز اول در پیشگاه قرآن کریم می خورند، پایبند باشند و درک کنند که برای چه چیز مهمی سوگند یاد می کنند.
وی، اظهارکرد: نمایندگان مجلس باید به نیازهای مردم و مملکت توجه کنند و طرح ها و لوایحی که نیاز کشور است را تصویب کنند تا با این کار کشور را در جهت پیشرفت همراهی کنند.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآورشد: ایران تنها کشوری است که توانسته مردانه در مقابل زورگویی و زیاده خواهی های آمریکا و استکبار بایستد و این امر در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و همرامی و تلاش مسئولان و مردم است.
حجت الاسلام شربیانی، توجه ویژه به طرفیت های داخلی را از دیگر خواسته های مردم از نمایندگان برشمرد و ادامه داد: نمایندگان مردم باید به دقت به کار دولتمردان نظارت کنند تا شاهد دریافت حقوق بی رویه و نا معقول مدیران در کشور نباشیم.
وی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: ما نباید در مقابل استکبار عقب نشینی کنیم زیرا هر کشوری در مقابل استکبار مقاومت کرده، پیروز شده و هر کشوری در مقابل زورگویی های آن ها عقب نشینی کرده، شکست خورده است.
حجت الاسلام شربیانی، افزود: در دهه آخر شعبان که دهه نکوداشت بهداشت مساجد نام گذاری شده است همانگونه که مردم در آستانه سال نو خانه تکانی می کنند در این دهه نیز توجه ویژه ای به خانه تکانی خانه خدا داشته باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: