سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
استاندارآذربایجان شرقی :
عجب شیر ما - استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه آزادی خرمشهر با روحیه سلحشوری رزمندگان اسلام حاصل شد، نسبت به کمرنگ شدن روحیه مقاومت به واسطه مسائل سیاسی هشدار داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده شامگاه سه شنبه درهمایش فاتحان خرمشهراظهارکرد: تا زمانی که این روحیه را حفظ کنیم پیروزی با ما خواهد بود.
وی با اشاره به حضور جوانان ایرانی در خارج از مرزهای کشور برای دفاع از ارزش ها و مقدسات اسلامی ، گفت: حضور جوانان ما به عنوان مدافعان حرم نشانه انتقال روحیه و پیام دفاع مقدس است.
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان هم با ذکر خاطره ای از یکی از شهدا گفت: هیچگاه دفاع از ارزش های اسلامی از عهده ما ساقط نمی شود .
سردار عزت الله جعفری با بیان اینکه دفاع مقدس جهاد اصغر بود، گفت: در زمان حاضر در شرایطی که عده ای قصد تطهیر شیطان بزرگ را دارند جهاد اکبر بیشتر معنی پیدا می کند.
وی با بیان اینکه ماموریت ما تمام نشده و همانگونه که در دوران دفاع مقدس هدف داشتیم امروز هم هدف داریم ، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه قرآنی دارد و هدف ما در راستای آموزه های قرآن است .
سرهنگ بازنشسته یاسر زیرک هم با بیان اینکه فتح خرمشهر حماسه ماندگار این سرزمین است ، گفت: دفاع ما با دشمن ، عاشورایی بود و از این رو به پیروزی انجامید .
وی با اشاره به اینکه در روز آزاد سازی خرمشهر 6000 نیروی عراقی اسیر شده بودند ، افزود: این اسرای عراقی در شهر خرمشهر شعار خدا خرمشهر را آزاد کرد سر داده بودند.
وی بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب با زبان نو به نسل جدید تاکید و اظهارکرد: جوانان امروز با اینکه حرف تازه ای دارند اما برای دفاع از ارزش ها با ما هم صدا هستند .
سرهنگ بازنشسته اکبر رهایی مهرهم که به عنوان افسر مهندسی در عملیات آزاد سازی خرمشهرحضور داشت خاطره ای از آن روزها ذکر کرد .
حاج رضا اکبری پدرشهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری هم در این همایش با بیان اینکه شهدا تکلیف گرا بودند و به بزرگی دشمنان نگاه نمی کردند، گفت: دشمنی با امریکا دایمی است و نباید فریب حیله های شیطان بزرگ را بخوریم.
این همایش با اجرای گروه تواشیح همراه بود.
در این همایش تعدادی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شدند.
برچسب ها: روحیه ، مقاومت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: