سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
سرپرست فرمانداری:
عجب شیر ما - سرپرست فرمانداری عجب شیر گفت: بیش از 95 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان تحت پوشش خدمات آب اداره آبفای روستایی قرار دارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرناسیدشمس الدین مراثی، روز چهارشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: تنها آب شرب دو روستای بوکت و چهاربرود این شهرستان تحت پوشش این اداره نبوده که باید پیگیری های لازم برای تحت پوشش قرار دادن این روستاها نیز انجام شود.
وی، با اشاره به اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها باید برای حفظ سلامت ساکنان با اداره آبفای روستایی همکاری کنند، اظهارکرد: وضعیت نامناسب لوله‌های آب شرب تعدادی از روستاهای این شهرستان نیز نیاز به رسیدگی دارد.
سرپرست فرمانداری عجب شیر، با تاکید بر اهمیت رعایت بهداشت و کنترل آب شرب روستاها، یادآورشد: اداره آب و فاضلاب روستایی باید با همکاری بخشداران، برای جلوگیری از آلودگی آب، به صورت منظم به کلرزنی اقدام کند در غیر این صورت بهانه ای در این مورد پذیرفتنی نیست.
مراثی، ادامه داد: تمامی اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی در ارتقای سطح سلامت این شهرستان سهیم بوده و رسیدن به این هدف در گرو تلاش همه مسئولان و اعضای کارگروه است.
وی گفت: با تلاش مسئولان وضعیت بهداشتی این شهرستان رضایتبخش بوده و ادامه این رویه، نیازمند تلاش بیشتر است زیرا که پیشگیری بهتر از درمان است و به طور قطع هزینه کمتری نیز دارد.
سرپرست فرمانداری عجب شیر، با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز بیماری ها و کاهش بلایا در این شهرستان اظهار داشت: اگر مصوبات کارگروه با همکاری همه اعضاء اجرایی شود، به طور قطع تأثیر بسزایی در پیشگیری از هرگونه بیماری شایع در این شهرستان برجای می گذارد.
مراثی، از اعضای کارگروه خواست با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما و فاسد شدن مواد غذایی در صورت نگهداری نادرست، نظارت دقیقی بر کنترل بازار داشته باشند و موارد آن را به فرمانداری گزارش کنند.
برچسب ها: آب شرب ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: