يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
فرماندار تبریز:
عجب شیر ما - فرماندار تبریز گفت: فعالیت اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز منتظر صدور رای نهایی دستگاه قضایی در خصوص افراد دستگیر شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، رحیم شهرتی فر به آخرین وضعیت پرونده تخلفات در شهرداری و شورای شهر تبریز اشاره و خاطر نشان کرد: فعالیت اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز به جای اعضای دستگیر شده در انتظار نظر نهایی دستگاه قضایی در خصوص نفرات دستگیر شده این شوراست.

وی در ادامه با اشاره به پایان نیافتن مهلت قانونی برای تحلیف اعضای علی البدل شورا تصریح کرد: این امر زمانی صورت می گیرد که وضعیت اعضا از نظر غیبت در جلسات و نیز تکلیف نفرات دستگیر شده در خصوص پرونده فساد و تخلفات شورای شهر تبریز از سوی مراجع زیربط اعلام شود.

گفتنی است در چند ماه گذشته پرونده فساد شورا و شهرداری تبریز به یکی از سوژه های داغ خبری در این شهر تبدیل شده و هر روز نیز برگ جدیدی به صفحات این پرونده افزوده می شود بطوریکه تاکنون بیش از ۲۰ متهم از جمله تعدادی از اعضای شورای شهر و نیز تنی چند از شهرداران سابق و فعلی، معاونان و مدیران شهرداری تبریز در جریان رسیدگی به این پرونده دستگیر شده اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: