يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
فرماندار مراغه:
عجب شیر ما - فرماندار مراغه گفت: همکاری مردم با دولت برای اجرای برنامه ها، موجب تقویت تحقق شعار امسال مبنی بر اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ظفر محمدی روز دوشنبه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان در تالار عبدالقادر مراغه ای افزود: قدرت مردمی از توان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان های آن است که اکنون دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری آنان است.
وی اظهار کرد: هم اکنون دولت تمام تلاش خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می دهد که از جمله فراهم کردن شرایط تحقق این هدف، ایجاد شرکت های تعاونی روستایی با حداقل 25 عضو در هر روستا و ارایه تسهیلات تا سقف هشت میلیارد ریال است.
محمدی، ادامه داد: اجرای برجام و فراهم کردن شرایط امن برای سرمایه گذاران از دیگر اقدام های دولت در این راستا است که انتطار می رود همه مردم در راستای اجرای آن همکاری و منتقدان دولت نیز با نگاهی منصفانه نسبت به نقد آن اقدام کنند و به صورت احساسی با آن برخورد نکنند.
همایش یک روزه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی و سراجوی مراغه در پنج محور مشارکت سیاسی، مسائل بهداشتی روستا، سامانه های نوین آبیاری، مقابله با بیماری تب برفکی، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری و کسب مهارت های فنی و حرفه ای در روستاها برگزار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: