دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
عجب شیر ما - مدیرعامل بانک کشاورزی از اختصاص 500 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی به منظور افزایش تولید و اشتغالزایی به این بانک در بودجه سال‌جاری خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهیدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید بانک کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به سیاستگذاری‌های بانک کشاورزی در سال‌جاری، محور فعالیت‌های بانک را صرفه‌جویی در آب، افزایش تولید، امنیت غذایی و افزایش درآمد تولیدکنندگان بخش کشاورزی از طریق صادرات ذکر کرد.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه مقرر شده است 85 درصد منابع بخش کشاورزی را بانک کشاورزی از طریق صندوق توسعه ملی،منابع بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری خارجی تامین کند.

شهیدزاده اقتصاد دانش بنیان را یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، اقتصاد دانش بنیان برمنطق اقتصاد ود انش و خود اتکائی استوار است تا مردم کمترین نوسانات اقتصادی را متحمل نشوند.

وی درادامه افزود: بانک کشاورزی ماموریت نظام مندی صادرات تولیدات کشاورزی را اخیرا برعهده گرفته که به زودی به صورت پایلوت در استان های بزرگ به اجرا در خواهد آمد.

شهیدزاده در ادامه به مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت واظهار داشت درسال جاری سقفی برای مکانیزاسیون مشخص نکرده‌ایم و تمام کشاورزان واجد شرایط می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی گفت: بانک کشاورزی از جمله بانک‌هایی بوده که بیشترین منابع صندوق توسعه ملی را به منظور افزایش تولید و اشتغالزایی جذب کرده و مورد تقدیر مجلس شورای اسلامی نیز قرار گرفته است، به طوریکه در بودجه سال‌جاری 500 میلیون دلار از این محل برای بانک کشاورزی تخصیص یافت.

در این مراسم داود برنج‌‌فروش‌آذر تودیع و جواد محمودی به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: