جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نشستی با منتخبان مردم استان در مجلس دهم خبر داد و گفت: برای برگزاری این مراسم، منتظر تأیید نهایی انتخابات از سوی شورای نگهبان هستیم تا باب همکاری و تعامل با یکدیگر در سال اقتصاد مقاومتی آغاز شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  اسماعیل جبارزاده در جمع خبرنگاران، حرکت تقدیر از نمایندگان مردم را اقدام ارزشمندی ارزیابی کرد و اظهار داشت: نمایندگی یکی از کارهای سنگینی است که بر دوش افراد است و با برگزاری مراسم تقدیر، از زحمات طاقت‌فرسای آنان در طول دوران نمایندگی قدردانی شود.

وی از برگزاری نشستی با منتخبین مردم استان در مجلس دهم خبر داد و گفت: برای برگزاری این مراسم، منتظر تأیید نهایی انتخابات از سوی شورای نگهبان هستیم تا باب همکاری و تعامل با یکدیگر در سال اقتصاد مقاومتی آغاز شود.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه برای نمایندگان سابق هم مراسم تودیعی در شأن نمایندگان سابق برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم نیز از خدمات طول دوران نمایندگی آنان قدردانی می شود.

جبارزاده با بیان اینکه برای مدیران هیچ یک از وزارتخانه‌ها کادرسازی نکرده‌ایم، ابراز داشت: به جای نیروهای متخصص و قدرتمندی که بازنشسته شدند، نیروسازی مناسبی نشده است و باید از تجربیات نمایندگان سابق در مجلس در این حوزه‌ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: به دلیل ارتباطی که نمایندگان با بسیاری از حوزه‌ها و وزارتخانه‌ها دارند، هر کس یک دوره در مجلس حضور یابد، بیش از 20 سال تجربه اندوخته دارد و باید از تجربیات آنان، پس از مجلس استفاده شود. 

استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه از برخی نمایندگان سابق در پست های مدیریتی استان استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: برخی نمایندگان هم در سطح ملی توانمندی بالایی دارند که باید از اندوخته تجربیات آنان که یک سرمایه ملی است، استفاده شود.

برچسب ها: استاندار ، جبارزاده ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: