شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عجب شیر ما - یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مدیر محور بودن تشکیلات نهایتش فساد است، بعضی مدیران ١۵میلیون حقوق می‌گیرند ولی کارمندان شهرداری با سابقه طولانی خدمت، حقوقشان به سه میلیون نمی‌رسد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، محمد حسن اسوتچی در نطق پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز به شورای تعارف تبدیل شده است، ولی من می‌پرسم  آقای دبیری آیا همانطور که شما برای حفظ ریاست خود مصمم هستید، برای برچیدن فساد مصمم هستید؟.

وی ادامه داد:  وقتی رئیس شورا برای پیگیری مشکل یک نفر بیش از مشکل  پنج هزار نفر وقت می‌گذارد، این نتیجه آن می‌شود.

وی با بیان اینکه مصیبتی که در شورای چهارم روی داده است، نیاز به بررسی از جنبه‌های مختلف دارد، یادآور شد: من بارها هشدارها و تخلفات را با پلاکارد و خبرنامه به  شما و مردم انتقال داده‌ام اما شما خبرنامه را شبنامه خواندید و درخواست جمع آوری آنها را کردید.

اسوتچی اضافه کرد: یکی از مدیران با سوابق مدیریتی معلوم را به یکی از بزرگترین منطقه‌های شهرداری تبریز  می‌فرستند و وقتی تذکر می‌دهیم شهردار می‌گوید به او هشدار دادم، آیا برای چنین شخصی فقط هشدار کافی است؟شهردار با این انتصاب هم به آن شخص لطمه زد و هم به آن منطقه‌ی شهری.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: آقای دبیری در این مسافرت‌های خارجی سری هم به سوریه بزنید، هنوز نتوانستم وصیت‌نامه شهید صادق عدالت اکبری را درک کنم. اعضای شورا شما را قسم می‌دهم  به این خون‌های پاک و به شهامت شیرزنانی چون همسر و مادر این شهید بزرگوار که بر روی جسد مبارکش نقل می‌ریختند و همسران و مادران داغدیده، تدبیری کنید تا جلوی این فساد گرفته شود.

وی ادامه داد: روی چه سیاستی شهردار تبریز، از بیرون از مجموعه شهرداری، مدیر می‌آورد ولی خود به مجموعه‌های دیگر مدیر صادر می‌کند!.

گفتنی است؛ محمد حسن اسوتچی با نصب بنری با پیام "ناکجاآباد!آنجا که شورای چهارم اسلامی شهر و شهرداری تبریز می‌رود" در صحن جلسه نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون شورای اسلامی و شهرداری تبریز واکنش نشان داد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: