چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان بستان آباد گفت:برخی از بانک ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با مشتریان همکاری نمی کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه جوان، یدالله قاری زاده در جلسه بررسی مشکلات مشاغل خانگی شهرستان بستان آباد از عملکرد برخی از بانکها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه برخی از بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات مصوب مشاغل خانگی با مشتریان همکاری نمی کنند افزود:متاسفانه برخی از بانک ها برای پرداخت وام اصل مشتری مداری را رعایت نمی کنند که باعث شکایت مردم از بانک ها به فرمانداری می شوند.

وی گفت:در سال94 اعتبارات مشاغل خانکی سهم شهرستانی شش میلیارد ریال بود که تنها برای 136 طرح با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است.

قاری زاده از ظرفیت های شهرستان برای اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی نیز سخن گفت و افزود:خوشبختانه این شهرستان در بخش کارگاهی ، کارگاه های پنیر سازی و خیارشورگیری و درب و پنجره سازی و قالی بافی در روستاها را داردکه در استان منحصربفرد بوده و حتی اگر از آنها حمایت شود می تواند الگویی موفق برای سایر مناطق کشور نیز باشد.

وی از عزم شهرستانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و افزود: دیگر جای گذشت نیست که مسوولی نتواند به وظایف ذاتی و محوله خود به نحو احسن عمل کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: