پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
فرماندار بوكان:
عجب شیر ما - فرماندار بوكان گفت: هزينه كردن در حوزه ورزش به خصوص براي قشر جوانان و نوجوان، سرمايه گذاري براي امروز و آينده جامعه است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، جمال خسروي روز جمعه در همايش تجليل از قهرمانان دختر مسابقات آموزشگاه هاي شهرستان بوكان با اشاره به اهميت ورزش در ميان دانش آموزان و جوانان افزود: توسعه فرهنگ ورزش سبب ارتقاي سطح سلامت افراد جامعه مي شود و اين امر در كاهش هزينه هاي درماني و ناهنجاري هاي اجتماعي بسيار موثر است.
وي با بيان اينكه ورزش نقش مهمي در سلامت رواني، جسمي و نشاط جامعه دارد، گفت: در اين ميان رسالت و وظيفه مربيان و دبيران ورزشي داراي اهميت فراواني است چرا كه اين افراد نقش مهمي در تزريق نشاط اجتماعي به بدنه جامعه به ويژه دانش آموزان دارند.
خسروي اضافه كرد: ورزش براي مقابله با افسردگي و اضطراب كه امروز به عنوان يك بيماري در جامعه محسوب مي شود، بسيار مفيد است.
فرماندار بوكان از ورزش به عنوان مهم ترين عامل پيوند دهنده ملل و اقوام مختلف نيز ياد كرد و افزود: ورزش به خصوص در استان آذربايجان غربي كه موزائيك اقوام و اديان مختلف مي باشد، پيوند عميقي ايجاد كرده است.
در ادامه اين مراسم مدير اداره آموزش و پرورش بوكان با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري و تبريك هفته معلم گفت: شهيد مطهري دانشمند برجسته جهان اسلام بود كه الگوي بسيار مناسبي در امر تعليم و تربيت براي معلمان ما به شمار مي رود.
احمد رحماني ادامه داد: دانش آموزان بوكاني در مقاطع مختلف تحصيلي توانستند در يكسال گذشته 23 مقام استاني را در رشته هاي مختلف ورزشي كسب كنند.
وي گفت: دانش آموزان بوكاني علاوه بر درخشش در سطح استان آذربايجان غربي، با پنج تيم ورزشي نيز توانستند جواز حضور در مسابقات كشوري را به دست آورند.
به گزارش ايرنا، در اين همايش از 661 دختر ورزشكار تجليل شد كه از اين تعداد 441 دختر در رشته هاي جمعي و 175 دختر در رشته هاي انفرادي بودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: