جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
عجب شیر ما - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: محمدعلی حسین‌زاده از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش هفته نامه عجب شیر به نقل از فارس، ظفر محمدی در مراغه اظهار داشت: در این مرحله محمدعلی حسین‌زاده با کسب 50 هزار و 980 رای به عنوان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای راهی بهارستان شد.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه از کل 93 هزار و 756 رای ماخوذه محمدعلی حسین‌زاده 50 هزار و 980 رای و مهدی دواتگری 39 هزار و 568 رأی به دست آوردند.

محمدی گفت: دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در 251 شعبه اخذ رای برگزار شد.

وی افزود: در دور اول 240 هزار نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر واجد شرایط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد حدود 157 هزار نفر در رای‌گیری شرکت کردند.

شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌شرقی واقع و به عنوان یک حوزه ‌انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: