سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی این شهرستان، خواستار شتاب بخشی در ساخت بیمارستان جدید 64 تختخوابی امام خمینی(ره) شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید شمس الدین مراثی در حاشیه بازدید از بیماران عیادت و دلجویی به مناسبت هفته سلامت شهرستان به همراه جمعی از مسوولین شهرستانی روز دوشنبه در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان،اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد ارائه خدمات پزشکی مناسب در کشور به ویژه در سطح شهرستان‌های محروم هستیم.

وی افزود: هم اکنون بیمارستان عجب شیر در راستای طرح تحول نظام سلامت با پرسنل و نیروهای دلسوز و خدوم مشغول ارائه خدمات و فعالیت‌های مناسب به بیماران و ارباب رجوع است.

وی افزود: با ایجاد امکانات پزشکی و استقرار پزشک متخصص در بیمارستان عجب شیر، ضریب اشغال تخت های بیمارستانی این شهرستان 100 درصد افزایش یافته است.

وی یادآوری کرد: ایجاد تمام امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت بالای آن، برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها ضروری بوده و از خواسته های مردمی این شهرستان است.

مراثی ادامه داد: هم اکنون بیمارستان قدیمی این شهر به علت ظرفیت پایین و کمبود فضا، جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان منطقه و مسافران عبوری شهرهای آذربایجان غربی از این شهرستان نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: