سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
در جمع اصلاح‌طلبان تبریز مطرح شد
عجب شیر ما - منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اینکه مردم برای تأمین معیشت آبرومند با مشکلات روبه‌رو هستند، گفت: آسیب‌های اجتماعی، گرفتاری بخش مهمی از جامعه است که گسترش طلاق و اعتیاد، نبود بیمه و... از جمله آنهاست.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف در جمع اصلاح‌طلبان این شهرستان که در سالن چیچک برگزار شد، با اشاره به نقش آذربایجان در تاریخ ایران اسلامی، اظهار داشت: باید یاد و خاطر شهدای 29 بهمن تبریز که نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی بود و شهدای حرم که امروز نیز یکی از شهدا در تبریز تشییع شد، گرامی بداریم.

وی افزود: مردم در  24 خرداد 92 حماسه‌ای آفریدند که فضای سکون حاکم بر اصلاحات برطرف شد و با حضور مردم، بزرگان اصلاحات نیز انگیزه یافته و به دنبال مردم به عرصه آمدند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، با اشاره به اینکه انتخابات 92 بازی برد - برد نظام بود، گفت: مردم تغییر را در قوه مجریه محقق کردند و با وجود مشکلات موجود بر سر راه دولت، دستاوردهای خوبی نیز به دست آورد که برجام با لغو تحریم و به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی در ایران، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن بود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر اینکه در کنار دولت، قوه مقننه‌ای نیاز داریم که دولت را یاری کند، تصریح کرد: رأی مردم در 7 اسفند برای تغییر در قوه مقننه بود تا مجلسی تشکیل یابد که در رأس امور بوده و پاسدار ارزش‌ها و حاکمیت نظام الهی و پیگیر مطالبات مردم باشد.

عارف با اشاره به اینکه مردم برای تأمین معیشت آبرومند با مشکلات روبه‌رو هستند، بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی، گرفتاری بخش مهمی از جامعه است که گسترش طلاق و اعتیاد، نبود بیمه و... از جمله آنهاست.

وی بیکاری را معضل همه جوانان، به خصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانست و افزود: گفتمان اصلاحات با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی و برنامه 28 بندی تعهد کرده تا در کنار دولت برای تحقق برنامه توسعه و رفع نیازهای مردم تلاش کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، با اشاره به انتخابات مجلس دهم، ادامه داد: در این انتخابات برای اولین بار به این وحدت رسیدیم که چاره‌ای جز وحدت در درون نداشتیم و با حامیان دولت و اعتدالیون هم وحدت کنیم که ائتلاف امید نتیجه دهد و حاصل آن، دستاورد اسفند 94 بود.

عارف افزود: ائتلاف امید در چارچوب ارزش‌ها و تفکر اصلاحات بود که امیدوارم در مرحله دوم مردم نیز در آذربایجان شاهد پیروزی لیست امید باشیم و برای اینکه بتوانیم مطالبات و خواسته‌ها را عملیاتی کنیم به رأی شما نیاز داریم.

وی با بیان اینکه مردم در دور دوم انتخابات معمولاً انگیزه کمتری دارند، ابراز داشت: ما به دنبال تغییر هستیم و باید در دور دوم این روند را برهم بزنیم و با نشاط‌تر از دور اول رأی دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه اکنون در کشور بدون برنامه هستیم و با تمدید برنامه پنجم ایران اداره می‌شود، گفت: اولین خروجی مجلس دهم، برنامه ششم است که با حضور اکثریت نمایندگان لیست امید در مجلس دهم، با بررسی‌های لازم، در نیمه دوم اردیبهشت کارگاه‌های هم اندیشی داریم تا لیست امید مسئولیت خود را در مجلس به خوبی انجام دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: