دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
رئيس ستاد انتخابات عجب شير:
عجب شیر ما - رئيس ستاد انتخابات عجب شير و سرپرست فرمانداري اين شهرستان گفت: مسوولان شعب اخذ راي و نمايندگان فرمانداري، بايد با پرهيز از هرگونه جانبداري از نامزدها، انتخاباتي پرشور برگزار كنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سيدشمس الدين مراثي، در جمع نمايندگان فرمانداري در شعب اخذ راي دومين مرحله انتخابات مجلس شوراي اسلامي، افزود: دو هزار و 500 نفر از عوامل اجرايي در حوزه هاي امنيت و انتظامي، ثبت نام و اخذ راي در شعب، وظيفه برگزاري انتخابات در اين شهرستان را بر عهده دارند و كارهاي پشتيباني و تداركات لازم در اين خصوص انجام شده است.
وي اعلام كرد: براي جمع آوري آراي مردم اين شهرستان در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 74 شعبه اخذ راي پيش بيني شده است.
رئيس ستاد انتخابات عجب شير با قدرداني از مسئولان ادارات و دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان و دست اندركاران انتخابات اظهار داشت: مسوولان و مردم بايد با حضور در اين انتخابات به سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند و دشمنان را مأيوس كنند.
مراثي، ادامه داد: نمايندگان فرمانداري بايد بر اساس دستورالعمل هاي انتخابات عمل كرده و قوانين و مقررات شعبه اخذ رأي را به بهترين نحو ممكن انجام دهند.
وي، با تاكيد بر حفظ سلامت انتخابات، گفت: وظيفه دست اندركاران حفظ سلامت انتخابات با رعايت قانون بوده و در روز اخذ رأي نيز همه بايد به اين مهم توجه كنند.
رئيس ستاد انتخابات عجب شير، با تاكيد بر پاكسازي اطراف محل اخذ رأي از تبليغات نامزدها، اظهار داشت: خواندن آراي افراد حتي نوشتن رأي اشخاص توسط افراد حاضر در پاي صندوق اخذ رأي ممنوع بوده و خلاف مقررات انتخابات است.
مراثي، افزود: اخلاق مداري، مردم داري و رفتار شايسته در برخورد با مردم بايد سرلوحه كار نمايندگان فرمانداري حاضر در شعب اخذ رأي باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: