يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند مراغه، اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است، گفت: پروازهای داخلی از فرودگاه سهند‌ مجدد برقرار می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمدصادق پورمهدی در بازدید از فرودگاه سهند شهرستان مراغه، با اشاره به اینکه احداث جایگاه سوخت برای برقراری پروازهای مسافری در این فرودگاه ضروری است، اظهار داشت: فرودگاه سهند مراغه با توجه به موقعیت خود می‌تواند خدمات خوبی را به ساکنان شهرهای جنوب استان ارائه دهد و ضروری است هرچه سریع‌تر جایگاه سوخت آن احداث شود.

وی از تخصیص اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و  500 میلیون ریال از منابع استانی، برای احداث جایگاه سوخت این فرودگاه، خبر داد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به مزایای احداث این جایگاه سوخت‌رسانی، تصریح کرد: با احداث جایگاه سوخت‌رسانی این فرودگاه، موجب برقراری مجدد پروازهای داخلی و هم‌چنین زیارتی خواهیم بود و مردم شهرهای مراغه بناب، عجب‌شیر، نقده و میاندوآب و جنوب استان آذربایجان شرقی از خدمات این فرودگاه برخوردار خواهند شد.

پورمهدی افزود: برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند، بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی تخصیص‌یافته و ضروری است با مشارکت مسئولان شهرستان هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در خصوص احداث جایگاه سوخت انجام شود.

وی افزود: بر اساس برآوردهای انجام‌شده، برای احداث جایگاه سوخت این فرودگاه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در تلاش هستیم این میزان اعتبار را تأمین کنیم.

برچسب ها: پرواز ، داخلی ، فرودگاه ، سهند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: