جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
عجب شیر ما - در جلسه یکشنبه 29 فروردین ماه سال جاری، حسن اسوتچی نسبت به بی توجهی شهرداری تبریز نسبت به نامه ارسالی شورای اسلامی شهر تبریز، مبنی بر درخواست اطلاعات مالی و فنی از شهرداری تبریز، اعتراض خود را در قالب نطق و الصاق تصویر نامه‌های ارسالی به دیوار صحن شورا، اعلام کرد. بر همین اساس نیز موضوع عدم پاسخگویی شهرداری تبریز، یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورای شهر بود.

به گزارش عجب شیر ما، در جلسه امروز شورای شهر تبریز، نجفی شهردار تبریز نسبت به این اعتراض موضع گیری کرده و بیان کرد: تمامی نامه‌های ارسالی از سوی شورا پاسخ داده شده است و بر اساس آنچه که در شهرداری تبریز موجود است، هیچ یک از نامه‌های شورای شهر تبریز بدون پاسخ نمانده است.

با این همه این موضع شهردار تبریز با انتقاداتی از سوی اعضای شورا مواجه گردید. دبیری رئیس شورای شهر تبریز ضمن بیان این نکته که برخی نامه‌های شورای شهر بدون جواب مانده‌اند، از نجفی خواست تا جوابیه خود را کتبا و در قالب نامه‌ای به شورای اسلامی شهر تبریز ارائه دهد تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در این جلسه شورا بار دیگر بحث نظارت بر عملکرد شهرداری تبریز مطرح گردید که همانند جلسه گذشته با فرافکنی شهردار تبریز، بالاخص در مورد ارائه اطلاعات مورد نیاز شورا، ادامه یافت و در نهایت نیز با تذکر دبیری نسبت به مورد سوال بودن برخی اطلاعات درمورد شهرک خاوران و ارسال نامه کتبی، شهردار تبریز مکلف گردید تا نسبت به ارائه و یا عدم ارائه این اطلاعات به صورت کتبی صحن شورا را از نتیجه این امر آگاه کند.

یکی از مهمترین عواملی که در روزهای اخیر منجر به افزایش فشارها بر نجفی برای ارائه اطلاعات آماری به شورای شهر شده است، اعتراض حسن اسوتچی در جلسه هفته گذشته شورای اسلامی شهر تبریز بود که در نهایت انعکاس این اعتراض در رسانه‌ها و فشار افکار عمومی بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: