جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
تبریز؛
عجب شیر ما - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح شناسایی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و راکد استان برای اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حسین نجاتی با اشاره به مصوبات بیستمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و حمایت از واحدهای تولیدی اظهار داشت: قبل از هر اقدامی ضروری است ابتدا اطلاعات این قبیل واحدها گردآوری و پس از پالایش در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اطلاعات شامل آسیب شناسی دلائل افت تولید، زمان افت تولید، میزان بدهی معوقه به سیستم بانکی و همچنین میزان نیاز واحدها به ارائه تسهیلات جدید است.

نجاتی از واحدهای دارای پروانه‌های بهره‌برداری که در سال‌های اخیر به حالت نیمه فعال و راکد در آمده‌اند خواست با مراجعه به معاونت صنایع سازمان هر چه سریع‌تر اقدام به تکمیل اطلاعات یاد شده کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش خواهیم کرد به هر میزان لازم از بسته حمایتی 16 هزار میلیارد تومانی دولت برای خروج از رکود و بازگرداندن مجدد واحدهای نیمه‌فعال و راکد استان استفاده کنیم.
برچسب ها: نجاتی ، تولید ، تولید
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: