چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خبر داد
عجب شیر ما - معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، از اعطای 467 میلیارد ریال در قالب 17 فقره انواع وام، در طول سال تحصیلی گذشته به دانشجویان دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حسین امامعلی‌پور با اشاره به افزایش حدود 2 میلیارد ریالی میزان وام‌ها در نیم‌سال دوم نسبت به نیمسال اول، اظهار داشت: مجموع وام‌های اعطاء شده در نیم‌سال اول مبلغ 22 میلیارد ریال بود که در نیم‌سال دوم به مبلغی بیش از 24 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اختصاص کل وام‌های شهریه و تحصیلی به دانشجویان این دانشگاه نیز گفت: در همین زمینه برای 4 هزار و 58 نفر وام تحصیلی به مبلغ بیش از 15 میلیارد ریال و برای هزار و 450 نفر وام شهریه به مبلغ بیش از 9 میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، ادامه داد: همچنین وام ضروری برای 749 نفر به مبلغ بیش از دو میلیارد ریال، وام ودیعه مسکن برای 114 نفر به مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال، وام ودیعه مسکن مجردی برای 35 نفر به مبلغ 119 میلیون و 975 هزار ریال، وام تحصیلی دانش هسته‌ای برای 33 نفر به مبلغ بیش از 178 میلیون ریال، وام ضروری کتب تخصصی برای 40 نفر به مبلغ 174 میلیون ریال، وام بنیاد علوی برای 38 نفر به مبلغ 244 میلیون ریال و وام ازدواج برای 133 نفر به مبلغ 2 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اعطای وام حج عمره، وام ضروری موارد خاص، وام ضروری قهرمان ورزشی، وام ضروری مبتکر، وام بیمه سلامت غیرایرانی، وام ضروری دانش هسته‌ای، وام ضروری نابینا و کم‌بینا، وام ویژه دکتری و ... را از دیگر وام‌های پرداخت شده بیان کرد.

دانشگاه تبریز به عنوان دبیرخانه دانشگاه‌های منطقه سه کشور شامل دانشگاه‌های تبریز، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، هنر اسلامی تبریز، ارومیه، اردبیل، زنجان، بناب و مراغه بوده و دبیری آن برعهده حسین امامعلی‌پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز است.

برچسب ها: وام ، دانشجویی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: