پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:
عجب شیر ما - رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: باید سیاست‌های اقتصادی دولت به گونه‌ای باشد که سرمایه‌های ملی به سمت دلالی کشانده نشود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صمد حسن‌زاده امشب در بیستمین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: سیاست‌هایی که در حال حاضر در بیشتر سازمان‌ها به صورت سلیقه‌ای اعمال می‌شود جوابگوی وضعیت اقتصاد جامعه نیست.

وی افزود: در این مقطع که اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک وظیفه بر عهده  همه نهادها گذاشته شده است، همسویی تمام سازمان‌ها نیاز است تا واحدهای تولیدی بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

حسن‌زاده با بیان اینکه امروز بیشتر سازمان‌ها به صورت غیرقانونی از قوانین بهره می‌برند و آنطور که باید با واحدهای تولیدی همکاری نمی‌شود، اذعان داشت: مدتی است اعلام شده جریمه‌های پلکانی واحدهای تولیدی را مورد بخشودگی قرار دهند که هیچ بانکی به این قانون پایبند نیست.

لازم به ذکر است، ارائه وضعیت روند اجرایی پنجره واحد تجاری استان، بررسی آیین‌نامه پیشنهادی صادرات خدمات، مختص بنگاه‌های کوچک و متوسط، بررسی نتایج اجرای دستورالعمل حمایتی بانک‌ها، اداره کل امور مالیاتی و دستگاه‌های خدمت دهنده استان از واحدهای تولیدی و خدماتی در ماه‌های پایانی سال 94 از جمله مواردی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

در ادامه برنامه پیشنهادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای سال 95 در مورد توجیه و آموزش پروسه حذف صفت سخت و زیان آور از مشاغل گروه «الف» در واحدهای تولیدی و صنعتی استان و مسائل و موارد مرتبط با سقف وجه قابل انتقال از طریق کارت های بانکی در انتقال وجوه و پرداخت حقوق ورودی در سطح گمرکات کشور، همچنین پیشنهادهای خانه معدن استان در خصوص تعرفه‌های اکتشاف معادن مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: