جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
عجب شیر ما - ساعت 23:40 شب گذشته، انفجار گاز شهری در خیابان حجتی، کوی قره تاجی، سه عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و حومه گفت: با گزارش یک مورد انفجار گاز شهری به سامانه 125 بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 به محل حادثه اعزام شدند.

مطلبی گفت: عوامل اعزامی سریعا به امداد حادثه دیدگان شتافته و مصدومین حادثه مذکور را که سه نفر بودند تحویل اکیپ‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی گفت: پس از بررسی و ایمن سازی، در بررسی اولیه از صحنه حادثه مشخص شد که نشت و انباشت گاز شهری در داخل خانه مسکونی و رسیدن گاز به منبع حرارتی منجر به وقوع این حادثه شده است.

وی گفت: انفجار به حدی شدید بوده که چندین دیوار به کلی تخریب شده و درب و پنجره ها از جای خود کنده شده بودند، به طوری که منزل مسکونی کاملا ویران شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز در خصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: وقوع این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 را به محل حادثه کشاند.

حبیب حسینقلی زاده با بیان اینکه یکی از مصدومان توسط بستگان به بیمارستان اعزام شد، گفت: تکنسین های اعزامی 2 مرد 41 و 72 ساله را به بیمارستان سینا و امام رضا منتقل کردند.

وی با تاکید بر اینکه وضیعت عمومی هر سه مصدوم حادثه رضایت بخش است، گفت: یک نفر با علائم سوختگی و دو نفر نیز با جراحات ناشی از ریزش آوار به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب ها: انفجار ، گاز ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: