دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: مسئولان پول گرفتن از واحدهای تولیدی را برای خود افتخار می‌دانند و حتماً این فرهنگ باید اصلاح و مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خود باید تجدیدنظر کنند.

صمد حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار فعالان صنعتی استان آذربایجان‌شرقی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور اظهار داشت: ما با مشکلاتی مثل بهره‌های بانکی و نارسایی‌های قانون تامین اجتماعی و قانون مالیات مواجهیم و بدون رفع این مسائل راه به جایی نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه موضوع قاچاق از یک طرف تولید را تهدید می‌کند و نارسایی‌های قانون تامین اجتماعی نیز از طرف دیگر، افزود: مسئولان پول گرفتن از واحدهای تولیدی را برای خود افتخار می‌دانند و حتما این فرهنگ باید اصلاح و مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خود باید تجدید نظر کنند.

این فعال اقتصادی متذکر شد: چندین سال است که واحدهای تولیدی فقط برای حفظ حیثیت ملی سعی می‌کنند خود را سر پا نگه دارند و به فکر منافع خود نیستند.

حسن‌زاده ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های شایسته مسئولان از واحدهای تولیدی این واحدها بتوانند به تکلیف خود در قبال مردم و ایجاد اشتغال و هموار کردن راه توسعه کشور عمل کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: