پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
عجب شیر ما - مربي تيم فوتبال ماشين سازي تبريز با تاكيد بر حساسيت و اهميت امتيازهاي هفته هاي آخر ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور، گفت: بر اين اساس نبايد در بازي هاي خانگي امتياز از دست بدهيم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، امير داداش ضيائي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، نتايج درخشان تيم ماشين سازي در هفته هاي اخير را ناشي از مديريت مناسب شهرداري و زحمات خطيبي در راس كادرفني دانست و اظهار كرد: بايد از مسئولان شوراي اسلامي شهر و شهرداري به خاطر توجه به احياي اين تيم قديمي آذربايجان و تامين منابع مالي آن قدرداني كنيم كه پس از سال ها ماشين سازي از بلاتكليفي خارج شد.
وي، از ايجاد امكانات مطلوب توسط شهرداري براي تيم ماشين سازي را نمونه اي از علاقمندي مسئولان به اين تيم خواند و افزود: هم اكنون به لحاظ مالي نيز وضعيت ماشين سازي بسيار مناسب بوده و حق و حقوق بازيكنان در موعد مقرر پرداخت مي شود.
داداش ضيائي با تاكيد بر اينكه تيم فوتبال ماشين سازي امسال به دليل همين حمايت ها نتايج خوبي در رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران كسب كرده است، يادآور شد: اين تيم در حال حاضر يكي از تيم هاي صدرنشين جدول است و اگر روند كنوني امتيازگيري را تداوم ببخشيم احتمال ليگ برتري شدن پس از دو دهه دوري از سطح اول فوتبال كشور بسيار زياد است.
وي، حمايت هواداران فوتبال آذربايجان و ماشين سازي از اين تيم را از عوامل مهم نتيجه گيري در بازي هاي آينده برشمرد و گفت: فوتبال دوستان تبريزي بايد در پنج بازي آينده كه هر كدام حكم بازي فينال را دارد با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه ها ما را ياري كنند تا سهميه فوتبال آذربايجان در ليگ برتر را افزايش داده و به سه تيم برسانيم.
بازيكن و مربي سابق ماشين سازي با بيان اينكه هيچ يك از بازي هاي باقي مانده اين تيم در ليگ دسته اول راحت نيست، يادآور شد: با توجه به شرايط جدول هر كدام از رقباي هفته هاي آينده ماشين سازي با انگيزه هاي متفاوت مقابل ما ظاهر مي شوند كه در اين ميان نبايد فريب جايگاه تيم در جدول را بخوريم.
داداش ضيائي پيش بيني كرد اگر ماشين سازي در پنج بازي آينده بتواند 9 امتياز حاصل از سه بازي خانگي را كسب كند صعود آن به ليگ برتر حتمي خواهد بود.
وي گفت: لازمه دست يابي به سه برد بازي خانگي حمايت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه است تا بازيكنان با انگيزه و اعتماد به نفس بيشتري مقابل رقباي خود براي اعتلاي نام آذربايجان و تيم بزرگ ماشين سازي تلاش كنند.
مربي ماشين سازي با اشاره به برد اين تيم مقابل نفت مسجد سليمان درخانه حريف، اين بازي را يكي از مهمترين و سرنوشت سازترين بازي هاي ماشين سازي در ليگ ارزيابي كرد و گفت: در اين بازي تمامي بازيكنان با جان و دل براي موفقيت تلاش كردند چون به خوبي واقف بودند سه امتياز اين بازي مي تواند كليدي كارساز براي صعود به ليگ برتر باشد.
تيم فوتبال ماشين سازي تبريز هم اكنون با 55 امتياز در رده دوم جدول رده بندي ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور قرار دارد و يكي از شانس هاي اصلي براي صعود به ليگ برتر فصل آينده است.
اين تيم در هفته 33 اين رقابت ها دوشنبه گذشته در مسجدسليمان با نتيجه 2 بر1 مقابل ميزبان خود به برتري رسيد.
ماشين سازان در هفته 34 در تبريز ميزبان نساجي قائمشهر است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: