جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
رئیس شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما - رئیس شورای شهر تبریز گفت: دستگیری‌های اخیر باعث نشود تا فعالیت‌ها و تلاش‌های شورا و شهرداری زیر سؤال برود و مردم تا دو ماه پیش از خدمات شورا و شهرداری اعلام رضایت می‌کردند و نباید گذاشت این تلاش‌ها تحت‌الشعاع قرار گیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، شهرام دبیری در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به دستگیری‌های اخیر در شورا و شهرداری تبریز اظهار داشت: این دستگیری‌ها باعث به وجود آمدن تنش‌هایی در جامعه شده است که مایه تأسف است و رئیس دادگستری استان نیز از در حال رسیدگی بودن این پرونده خبر داده‌اند تا از اظهارنظر و مصاحبه اجتناب ورزند.

وی افزود: این موضوع باعث نشود تا فعالیت‌ها و تلاش‌های شورا و شهرداری زیر سؤال برود و مردم تا دو ماه پیش از خدمات شورا و شهرداری اعلام رضایت می‌کردند و نباید گذاشت این تلاش‌ها تحت‌الشعاع قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تبریز، با اشاره به ضرورت وجود سلامت اداری در شهرداری تبریز گفت: این هشداری است که باید با آگاهی بیشتری تلاش کنیم و به هرکسی اعتماد نکرده و نظارت را افزایش دهیم، چراکه سلامت سیستم بایستی در مجموعه شورا و شهرداری حفظ شود.

وی افزود: این دستگیری‌ها اخیر در حال رسیدگی است، قبلا نیز بسیاری از پرونده‌هایی که مطرح بوده، اعلام برائت شد و اگر افرادی نیز تخلفی مرتکب شده‌اند باید متناسب با آن اقدام، برخورد و مجازات لازم انجام شود.

دبیری، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" خاطرنشان کرد: از این پس باید اقدام و عمل را عملیاتی کنیم  و تولید داخلی مورد حمایت باشد، امیرکبیر در دوره قاجار از پیشگامان حمایت از تولید داخلی و اقتصاد کشور مبتنی بر تولیدات داخلی و استفاده از کالاهای داخلی بود و امروز باید این شیوه را احیا کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: