پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
در آذربایجان‌شرقی
عجب شیر ما - معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز را در هفدهمین جشنواره استانی معادل 4 برابر اعتبارات تخصیصی به اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی ذکر کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، قادر دروگری ظرفیت عظیم خیران را که بدون هیچ چشم‌داشتی قدم در این راه خداپسندانه گذاشته‌اند، دستاوردی عظیم و پرافتخار برای استان ذکر کرد.

وی گفت: در هفدهمین جشنواره استانی با تعهد 700 میلیارد ریال توسط خیران مدرسه‌ساز استان که معادل چهار برابر اعتبارات این اداره‌کل است شاهد ساخت مدارس مختلف در اقصی نقاط آذربایجان شرقی به خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستیم و به همت خیران جمع قابل توجهی از دانش‌آموزان از فضای مناسب آموزشی و رفاهی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول با گلایه از برخی ادارات خدمات‌رسان که به نحوی با این اداره‌کل در تکمیل زیرساخت‌های مدارس نقش دارند، خواست: با تعامل و تسهیل در خدمات به دور از کاغذبازی‌های بی‌مورد در خدماتی که ارائه می‌کنند، تسهیل کنند.

دروگری، اهر را یکی از شهرستان‌های مهم استان در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و تلاش‌های انجام شده در نوسازی مدارس را بسیار خوب دانست و از خیران این شهرستان خواست: همچنان این اداره‌کل را در ساخت مدارس جدید یاری کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: