يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - June 30 2024
کد خبر: ۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
عجب شیر پرس - سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران گفت: در سه ماهه سال جاری در شهر تهران ۶۹۵۰ خودرو به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز به پارکینگ منتقل شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن در تشریح آمار و عملکرد پلیس راهور تهران بزرگ و اعمال قانون تخلفات حادثه ساز اظهار داشت: پلیس بزرگراه با تخلفاتی، چون سرعت و سبقت، توقف در حاشیه بزرگراه، حرکت به صورت دنده عقب و تغییر مسیر‌های ناگهانی برخورد جدی دارد و در صورت رویت این تخلفات با مرتکبین برخورد قانونی صورت خواهد داد.

وی افزود: در سه ماهه سال جاری در شهر تهران بیش از ۵۱۶ هزار فقره اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز در سطح بزرگراه‌های شهر تهران انجام شده است؛ همچنین در این مدت ۶۹۵۰ خودرویی که رانندگان آنها تخلفات حادثه ساز در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام داده اند به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ عبادی افزود: در این بازه زمانی نیز ۷۲۵۰ خودرو به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در محل تخلف توقیف ساعتی شدند. 

وی گفت: پلیس بدنبال اعمال قانون نیست و فقط سعی در افزایش امنیت تردد و نظم ترافیک داشته و دوست دارد شهروندان در کمال آرامش و سلامت در معابر تردد کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: