يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - June 30 2024
کد خبر: ۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
نماینده مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر پرس - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، مشارکت در انتخابات را لازمه توسعه ایران عنوان کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علیرضا منادی سفیدان روز پنجشنبه اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تأثیرات گسترده‌ای در ابعاد داخلی و خارجی دارد.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات از نگاه داخل، نشان‌دهنده حمایت و پشتیبانی ملت از نظام جمهوری اسلامی بوده و تاکید بر مشروعیت و مقبولیت این نظام دارد.

وی افزود: مشارکت فعالانه مردم در انتخابات باعث تقویت همبستگی ملی و انسجام اجتماعی شده و نشان می‌دهد که مردم در تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز کشور خود نقش موثری ایفا می‌کنند.

منادی یادآور شد: مشارکت گسترده مردم در نگاه خارجی نیز پیام روشنی به جهان مخابره می‌کند و ثبات و پایداری سیاسی کشور را نشان می‌دهد و می‌تواند به تقویت موضع ایران در مذاکرات و روابط بین‌المللی کمک کند.

وی گفت: کشورهای دیگر وقتی ببینند که مردم ایران با علاقه و مسئولیت‌پذیری در انتخابات شرکت می‌کنند، به استقلال و قدرت ملی ایران بیشتر احترام می‌گذارند و این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز روابط بهتر و مذاکرات موثرتر در عرصه بین‌المللی شود.

وی افزود: در آستانه یک انتخابات مهم قرار داریم و سرنوشت کشورمان در دستان مردم است، مشارکت فعال مردم در انتخابات، یک وظیفه‌ ملی بوده و هر رای می‌تواند مسیر آینده کشور را تعیین کرده و به تقویت اراده ملی کمک کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با دعوت از تمام مردم به حضور در انتخابات هشتم تیرماه، اظهار کرد: حضور ما در پای صندوق به جهانیان نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: