جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
واکنش نایب رئیس شورای شهر تبریز به سخنان شهردار تبریز:
عجب شیر ما - نایب رئیس شورای شهر تبریز در واکنش به سخنان شهردار تبریز درباره اینکه دستگیری‌های اخیر شورا و شهرداری از مجرای حراست شهرداری بوده است، گفت: آقای شهردار راه رفتن روی زمین پروژه به معنای نظارت نیست.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صبح امروز تنش در جلسه شورای شهر تبریز زمانی به وجود آمد که صادق نجفی شهردار تبریز در صحبت‌های پایانی‌اش با تاکید بر اینکه متخلفان از طریق مجرای حراست و بازرسی شهرداری شناسایی شده‌اند، گفت: البته نظارت شورا لازم است، اما اینکه عضو شورا به دنبال یک نامه مستقیماً به دبیرخانه شهرداری بیاید از دید ما پذیرفتنی نیست و بنده در برابر این مسئله خواهم ایستاد.

این صحبت‌ها با واکنش تند محمدحسین جعفری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مواجه شد.

جعفری با تاکید بر اینکه متهمان اخیر از طریق مجموعه‌های نظارتی دیگر شناسایی شده‌اند و نه نظارت و بازرسی شهرداری گفت: آقای نجفی راه رفتن روی زمین یک پروژه به معنای نظارت نیست و برای نظارت بر شهرداری مکانیسم و اطلاعات ضروری است.

براساس این گزارش، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز تاکید کرده بود: هیچ مجموعه‌ای در جریان این پرونده‌ها و سایر پرونده‌های موجود دخیل نبوده و انعکاس اخبار مرتبط با پرونده شهرداری و شورای شهر از طریق معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مبنی بر برخورد با این جریان، صرفاً نشان دهنده علاقه‌مندی آنها به مبارزه با اصل فساد و اعلام رضایت آنها از این اقدامات است.

وی تصریح کرد: اینکه گفته شود استانداری در این قضیه ورود یافته، صحت ندارد و فقط مجموعه اطلاعاتی و دادسرا در این موضوع دخیل هستند و حضور مجموعه‌ای دیگر را تکذیب می‌کنیم

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: