يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: ۱۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
امام جمعه موقت بانه:
عجب شیر پرس - امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: انتخاب رئیس جمهور جدید با پشتوانه قوی مردم و حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رای، اقتدار کشور را به دنبال دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، ماموستا جمال کریمی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه مردم، رییس جمهوری فعال، مومن، اصلاح، مقتدر و متعهد انتخاب کنند، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضامن ایرانی قوی در منطقه و جهان خواهد بود.
وی اضافه کرد: مردم با حضور پررنگ و گسترده در انتخابات ضمن داشتن ایرانی قدرتمند نشان می دهند که در مواقع حساس کنار نظام و انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه میدان را خالی نمی کنند.
امام جمعه موقت شهرستان بانه با اشاره به معیارهای مهم رییس جمهوری بیان کرد: به نظر من ایمان، اخلاص عمل، انقلابی، وفا به تعهدات و همچنین ادامه دهنده رئیس جمهور شهید از مهمترین معیارهای انتخاب رئیس جمهور است.
ماموستا کریمی با درخواست از مردم دین دار و متدین بانه برای حضور در پای صندوق های رای اظهار کرد: من از تمام ملت ایران درخواست می کنم که در روز هشتم تیر ماه در پای صندوق های رای حضوری فعال و گسترده داشته باشند تا بتوانیم رییس جمهوری لایق برای قوه مجریه کشور انتخاب کنیم.
وی یادآور شد: شرکت پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان ایران می شود و همچنین رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردم انتخاب شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: