شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: ۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
عجب شیر پرس - رئیس ستاد ادامه خدمت نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: استقبال مردم در ایجاد و تشکیل ستادهای مردمی در استان تهران بی نظیر بود.


به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حمید آخشته رئیس ستاد مردمی ادامه خدمت محمد باقر قالیباف روز سه شنبه ، با اشاره به تشکیل ستاد های مختلف با درخواست مردمی اظهار داشت: در استان تهران ستادهای مختلفی را در شهرستان های استان تهران تشکیل دادیم که بیشتر با تقاضای مردمی و رویکرد مردم شکل گرفت که عمدتا در قالب ستادهای مردمی و مرکزی ایجاد شد.
وی افزود : این دور از انتخابات واقعا با استقبال بی نظیر مردم در تشکیل ستادهای مردمی قالیباف روبرو بودیم و این استقبال را به فال نیک می گیریم.
آخشته گفت : فعالیت خود را با تشکیل بخش های مختلف ستادها و حوزه های تخصصی آغاز کردیم و دستاورد و استقبال خوبی از آن شد. باتوجه به منویات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری را سرلوحه امور خود قرار دادیم و باحضور گسترده مردم امیدواریم بتوانیم حضور پرشوری را در روز ۸تیرماه در کالبد خاطرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.
وی در ادامه افزود: قطعا در انتخابات چند نکته دارای حائز اهمیت است داشتن موضوعاتی که بتوان آنرا جز وظایف یک رییس جمهور دانست و مورد محک و میزان قرار داد بی شک بی تاثیر در انتخاب نیست.
آخشته در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری طی چند روز گذشته طی سخنرانی ها و مباحث تبیینی به شاخص های رئیس جمهور اشاره کردند. مردم باید به شاخص ها توجه کرده و ببینند امروز رفاه در معیشت بیش از پیش حائز اهمیت است و کسی را انتخاب کنند که با این معیار نزدیکی و قرابت داشته باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: در ستاد محمدباقر قالیباف با برنامه ریزی ها صورت گرفته تلاش کردیم تا برنامه ها و نقطه نظرات ایشان را در سراسر کشور به مرحله ظهور بگذاریم تا مردم بتوانند با شناخت بیشتر از برنامه ها و تاکتیک هایشان یک انتخاب موثری داشته باشند.پرواضح است که قالیباف جز افراد شاخصی است که کارنامه و تجربه درخشانی در حوزه های سازندگی و مدیریتی در سطوح بالا دارد و قطعا این نکته را مردم می دانند که دیکته ننوشته غلط ندارد.
رئیس ستاد ادامه خدمت اذعان کرد: قالیباف بین تمام آحاد مردم شناخته شده هستند و همه از قدرت و توانمندی و چانه زنی ایشان در حوزه های مختلف اطلاع دارند. وی فردی مصمم، پراراده و پرکار و در هرجایی منشا خیر و برکت بوده و تحول عظیمی را ایجاد کرده است.
آخشته در پایان ضمن یاداوری کارنامه کاری این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یاد آورشد: در انتها از مردم عزیز می خواهیم در وهله نخست حضور پرشور و دشمن شکن خوبی را در ۸تیر به نمایش بگذارند وبه کاندیدای اصلح رای دهند. چرا که قطعا جهان و کشور آبستن حوادث مختلفی در آینده خواهد بود که مدیریت این فضا نیازمند یک رئیس جمهور توانمند خواهد بود که بتواند در شرایط های مختلف بتواند پاسخگوی نیازهای کشور و مردم باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: