جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - June 28 2024
کد خبر: ۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
عجب شیر پرس - سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شخصی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و اظهار داشت، در بازار طلا فروشان عبدل آباد فردی با ارائه رسید کارت به کارت از ایشان خرید انجام داده است و پس از ترک مغازه، بعد از چند ساعت برای فروشنده پیامک مسدود شدن حساب و بلوکه شدن پول واریزی ارسال شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای ماموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مدار بسته مغازه ها، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی هویت متهم شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس با هوشیاری تمام و با گشت زنی‌های هدفمند، متهم را شناسایی و دستگیر نمودند و به کلانتری منتقل کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با باندی در ترکیه همکاری می‌کند و از این خرید‌ها مبلغی را برای خود بر می‌دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری گفت: شکات این سارق به کلانتری دعوت شده و متهم را شناسایی کردند و متهم به ۷ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف نموده و شناسایی مال باختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: