يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - June 23 2024
کد خبر: ۱۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
عجب شیر پرس - معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران از تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی در آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی در سفر یک روزه خود به تبریز گفت: در شرایط فعلی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی اداره‌کل پست استان در راستای توسعه و حرکت رو به جلو فعالیت‌های خود بر مبنای برنامه محور بودن اجرا می‌کند که این مهم جای تجلیل و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به شرکت ملی پست اصلی‌ترین سرمایه این شرکت است افزود: این شرکت اقدامات خود را بر پایه شعار ارتقای کیفیت پیش می‌برد که اگر در این راستا قدم‌های بلندی برداشته شود شاهد شکوفایی این شرکت خواهیم بود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در ادامه ضمن تجلیل از پیشرفت دانش فنی و مهندسی داخلی و حمایت از تولید ملی اظهار کرد: به تازگی در استان آذربایجان‌شرقی شاهد تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی توسط یک شرکت دانش بنیان در تبریز هستیم که این مسئله مایه افتخار تمام ایرانی‌هاست.

احمدی ادامه داد: این سیستم در راستای تسهیل ارسال مرسولات پستی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور و سایر استان‌های مشابه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به همراه دباغ صادقی‌پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با حضور در شهرک صنعتی فناوری خودروی تبریز در راستای بازدید و برگزاری نشست فنی و تخصصی با مسئولان شرکت دانش‌بنیان دیدار و گفتگو کردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: