يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی شایعه درخواست فرود اضطراری یک فروند هواپیمای شرکت آتا در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز را تکذیب کرد و گفت: این شرکت در حال آموزش خلبانان خود با هواپیمای بوئینگ 737 است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمد حاجی‌پور با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر درخواست فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه تبریز، اظهار داشت: امروز شرکت هواپیمایی آتا در حال آموزش خلبانان جدید خود از سوی استاد خلبانان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه روز جمعه یکی از روزهای کم‌ترافیک فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز محسوب می‌شود، این آموزش در این روز انتخاب شده و در حال انجام است.

براساس این گزارش، از ظهر امروز اخباری در فضای مجازی از فرود اضطراری یک فروند هواپیمایی مسافربری در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز انتشار یافت و در آن آمده است: پرواز بوئینگ 737 هواپیمایی آتا که دقایقی قبل در حال هولدینگ روی تبریز به دلیل باز نشدن چرخ سمت راست عقب بود با برطرف شدن مشکل Landing gear به سلامت در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: