چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - June 26 2024
کد خبر: ۱۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۲ خانم که در پوشش رمال و فالگیر اقدام به سرقت و کلاهبرداری در این شهرستان می‌کردند خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسدیان اظهار داشت:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط ۲خانم غیر بومی در مرند که خود را رمال و دعانویس معرفی می‌کردند بررسی موضوع و دستگیری آنها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ اسدیان تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارقان را که در حال ورود به منزل یکی از شهروندان برای فالگیری کلاهبرداری و برای انجام سرقت و عملی کردن نیات پلیدشان بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به یک فقره سرقت اعتراف کردند آنها با مراجعه به درب منازل اقدام به دق الباب نموده و در صورت وجود صاحب خانه تحت عنوان رمال و فالگیر وارد منزل شده و خود را سیده معرفی می‌کردند و با استفاده از ابزار‌های کلاهبرداری اقدام به اغفال و سرقت طلاجات خانم‌ها و دختران جوان می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از شهروندان خواست به هیچ وجه افراد ناشناس تحت عنوان رمال و فالگیر را به منزل راه نداده و در صورت برخورد با اینگونه افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: