دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
رئیس هیئت اقتصادی ایتالیا:
عجب شیر ما - رئیس هیئت اقتصادی ایتالیا با بیان اینکه رفع تحریم‌ ایران شرایط ممتازی را برای صاحبان صنایع اروپا ایجاد کرده است، گفت: سرمایه‌گذاران ایتالیایی علاقمند به حضور در حوزه‌های مختلف اقتصادی منطقه آزاد ارس هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، آلدولفو اورسو صبح امروز در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد ارس، کشورش را دوست و شریک خوبی برای ایران دانست و اظهار داشت: در حال حاضر و پس از برداشته شدن تحریم‌ها شرایط ممتازی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی ایران برای صاحبان صنایع اروپا فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به شناختی که از سیستم تولیدی ایتالیا دارم همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناسبی در زمینه‌های ساخت و ساز، هتل، بیمارستان، کشاورزی و سیستم‌های کامپیوتری می‌توانیم با ایران داشته باشیم.

رئیس هیئت اقتصادی ایتالیا گفت: ما در زمینه صادرات و واردات، تولید خودرو و انرژی‌های خورشیدی شرکای خوب ایرانی داریم اما راضی به شرایط کنونی نیستیم و باید همکاری‌ها توسعه یابد.

آلدولفو اورسو با اشاره به قوانین حاکم بر مناطق آزاد ایران گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف منطقه آزاد ارس با تاسیس شرکت‌های مشترک اقتصادی از برنامه‌های بسیار نزدیک شرکت‌هایی ایتالیایی است.

هیئت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایتالیایی طی دو روز گذشته با اعضای اتاق بازرگانی تبریز، فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی و معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار و راه‌های همکاری‌ها را بررسی کرده‌اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: