پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
استاندار کردستان:
عجب شیر پرس - استاندار کردستان گفت: فضای مشارکت مردم برای ارائه طرح و ایده در راستای تحقق شعار سال جاری در استان فراهم شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جهش تولید تکلیفی است که رهبری بر عهده همه گذاشتند و از ما مطالبه می کنند.
وی ادامه داد: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است تا از برآیند آن به ایده های قابل اجرا دست پیدا کنیم.
زارعی کوشا بیان کرد: جهش تولید فقط کمی نیست بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.
استاندار کردستان یادآور شد: برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد و اگر مثلا در مراکز بهداشتی خدماتی ارائه می شود، باید مشخص شود که برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش این خدمات چیست.
زارعی کوشا با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، گفت: تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.
وی بیان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: