شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
عجب شیر پرس - معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل و نظارت ۷۰ گروه بازرسی بر بازار استان در طول ایام نوروز خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، یوسف پایدار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر بازار در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان تعطیل نخواهد بود، اظهار کرد: این گروه های بازرسی متشکل از بازرسان صمت و اتاق اصناف، آماده رسیدگی به گزارشات مردمی در مورد تخلفات بازار به وِیژه در مورد کالاهای اساسی مشمول ماه مبارک رمضان هستند.

وی افزود: امسال بر روی کالاهای اساسی مشمول ماه مبارک رمضان شامل برنج، خرما، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد و گرم، شیرینی و شکلات، کیف و کفش، پوشاک، مواد شوینده و دستمال کاغذی نظارت ویژه ای انجام می‌شود.

پایدار ادامه داد: با توجه به مقارن شدن عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار دو چندان شده و تیم های بازرسی در این ایام به جدید بر بازار نظارت خواهند کرد.

وی افزود: سامانه ۱۲۴ نیز پلی میان مردم و اداره کل صمت آذربایجان شرقی است و شهروندان می‌توانند گزارشات خود را از ساعت ۷ تا ۱۹:۳۰ به این سامانه ارائه کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: