شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
عجب شیر پرس - رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل و همدستان وی در شهر جدید سهند خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلطانی گفت: در پی اعلام فقدان فردی به هویت معلوم در شهر جدید سهند موضوع با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت و پس از تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات پلیسی و همکاری دستگاه‌های امنیتی سرنخ‌هایی از احتمال ربایش فرد به دست کاراگاهان رسید.

وی ادامه داد: با دستور بازپرس ویژه متهمان و مظنونان مرتبط بازداشت شدند و در بازجویی‌ها قاتل به ربایش و قتل یک نفر با همدستی چند نفر از دوستان خویش با نقشه قبلی اعتراف کرد.

سرهنگ سلطانی گفت: قاتل در بازجویی‌های فنی علت قتل را اخاذی و کینه شخصی اعلام کرده است و با اعتراف قاتل جسد مقتول کشف و برای بررسی‌های لازم به پزشک قانونی منتقل شد و متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس ویژه قتل در حال انجام است.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از دستگیری سارق احشام و کشف یک فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ نعمتی گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان آذرشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی محل مخفیگاه سارق شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ نعمتی خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت احشام اعتراف کرد و احشام مسروقه نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: