شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
شهردار تبریز:
عجب شیر پرس - شهردار تبریز گفت: در آستانه نیمه شعبان سه پروژه کلان شهری در این شهر آماده بهره برداری است که با حضور وزیر کشور به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای هوشیار گفت:پروژه‌های کلان شهری در تبریز شامل لندفیل شماره ۲ پسماند، حفاری فاز یک خط۲ قطارشهری و ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز هزینه شده است که پنجشنبه با حضور وزیر کشور به بهره برداری می‌رسند.

شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ پسماند بزرگترین پروژه زیست محیطی تبریز است و برای اجرای آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آقای هوشیار ادامه داد: برای اتمام حفاری فاز یک خط۲ قطارشهری تبریز به طول ۱۰ کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه‌های فاز اول این خط نیز ۱۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: ساختمان اداری شورای اسلامی تبریز نیز با هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت در ۶ طبقه و با یک هزار میلیارد ریال هزینه طراحی و اجرا شده است.

شهردار تبریز گفت: چندین پروژه عمرانی و خدماتی دیگر نیز با اعتبار ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دوره مدیریت شهری جدید تکمیل شده و آماده بهره برداری شده است.

آقای هوشیار افزود: این پروژه‌ها شامل مرکز حمایت و نگهداری از سگ‌های بلاصاحب با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، سیستم تهویه ایستگاه‌های فاز ۱ و ۲ خط یک قطارشهری با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال و چند طرح مسیرگشایی، پیاده راه و زمین ورزشی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: