شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به جرم کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و نهایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسدیان اظهار کرد: طبق اعلام پلیس فتای مرند مبنی بر اینکه یک مرد با همدستی یک زن اقدام به ایجاد کانال در فضای مجازی و فروش سوالات کنکور و نهایی کردند و از فروش سوالات سکه و طلا خریدند ماموران انتظامی شهرستان در حین خرید طلا و سکه آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از محل سکونت متهمان ۳۶ قطعه سکه طلا، یک عدد زنجیر طلا، چهار عدد گوشواره طلا و مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال وجه نقد حاصل فروش سوالات کنکور و تجهیزات الکترونیکی مربوطه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مرند افزود: با توجه به اینکه سوالات کنکور و سوالات آزمون نهایی تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه هستند ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجویان صرفاً با هدف کلاهبرداری است و از شهروندان تقاضا داریم دقت لازم را در این زمینه داشته باشند و هیچ وجهی را حتی به عنوان بیعانه واریز نکنند و در صورت اطلاع از اینگونه کانال‌ها و افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: