شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
عجب شیر پرس - شهردار تبریز گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری این شهر با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به بودجه امسال به ۲۹۲ هزار میلیارد ریال رسید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای هوشیار گفت: در بودجه سال آینده هزینه‌ های عمرانی ۲۳۲ هزار میلیارد ریال و هزینه‌ های جاری با افزایش ۲۹ درصدی نسبت به بودجه امسال شهرداری به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای کاهش انقباضی هزینه‌ های جاری شهرداری تبریز اظهار کرد: در برنامه و بودجه سال آینده تلاش شده است تا بخش عمده‌ای از آن به مناطق محروم و کم برخوردار شهر اختصاص یابد.

شهردار تبریز گفت: ۹۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی و تفریحی برای سال ۱۴۰۳ تعریف شده و تلاش می‌شود با پیش بینی‌های انجام شده و با توجه به تحقق ۸۵ درصدی بودجه در ۹ ماهه نخست امسال توسعه شهر با همکاری و مشارکت شهروندان با شتاب بیشتری انجام شود.

آقای هوشیار ادامه داد: در بودجه سال آینده حوزه تملک‌ها ۵۳ درصد، زیباسازی ۱۱۲ درصد، انجام خدمات محله‌ای با تاکید بر ناحیه محوری ۱۷۴ درصد، توجه ویژه به دیون عمرانی ۱۴۲ درصد، زیرسازی و آسفالت اساسی ۱۰۰ درصد، خرید تجهیزات جمع آوری زباله ۱۷۸ درصد، خرید تجهیزات آتش نشانی ۱۷۰ درصد و خرید تجهیزات ورزشی ۳۴۰ درصد نسبت به بودجه امسال افزایش یافته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: