شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
عجب شیر پرس - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی گازوئیل (نفت گاز) در تبریز به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا،«صمد حضرتی»، روز پنجشنبه با بیان اینکه این قاچاقچی سوخت اقدام به نگهداری خارج از ضوابط هفت هزار و ۲۰۳ لیتر گازوئیل در انبار یک واحد بلوک زنی در تبریز کرده بود، افزود: این میزان مواد نفتی از سوی پلیس اقتصادی استان کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مواد نفتی مذکور ضبط شده است، اظهار کرد: به پرونده این میزان گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه مذکور، با توجه به ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه معادل ۲ برابر ارزش آن محکوم کرد.

قاچاقچی ماینر در چاراویماق ۶.۶ میلیارد ریال جریمه شد

حضرتی، با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۳ دستگاه ماینر( دستگاه استخراج رمز ارز) به ارزش چهار میلیارد و ۹۶۲ میلیون در شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق، ادامه داد: این دستگاه ها از سوی ماموران نیروی انتظامی این شهرستان از یک خودرو سواری در جاده هشترود - چاراویماق کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی یادآور شد: شعبه پس از بررسی گزارش پلیس، اتهام قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا با احتساب بهای خودروی حامل، به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در ۹ ماه سال جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: