شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
عجب شیر پرس - فرزندان پیرمردی که در خانه خود جان باخته با شکایت از مادر و خواهر کوچکشان مدعی شدند که این دو پدرشان را به قتل رسانده‌اند تا اموالش را تصاحب کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۵ مهر امسال، گزارش فوت مرد ۷۵ ساله‌ای به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد. با گزارش این خبر، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد. پس از آزمایش‌های متخصصان پزشکی قانونی، علت مرگ مصرف متادون و مشروبات الکلی اعلام شد.

اما پس از این ماجرا چهار دختر و یک پسر پیرمرد به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از مادر و خواهر کوچکشان شکایت کردند. آن‌ها در حالی که مادر و خواهرشان را در مرگ پدر مقصر می‌دانستند، مدعی شدند: پدرمان این اواخر زمینگیر شده بود. مادرم او را مجبور کرد که سه دانگ خانه‌اش را به نامش کند. قبل از مرگ پدرم هم مهریه ۱۱۴ سکه‌ای‌اش را به اجرا گذاشت و به عبارتی سه دانگ دیگر خانه را هم بابت مهریه دریافت کرد. به این ترتیب خانه پدری از دست ما رفت. از طرفی مادرمان اعتیاد به مواد مخدر دارد و متادون مصرف می‌کند. تصور می‌کنیم که او با همدستی خواهر کوچک‌مان نقشه قتل پدرمان را کشیده باشد.

با شکایت فرزندان پیرمرد، دختر کوچک و همسر او به دستور بازپرس محمد مهدی براعه به دادسرا احضار شدند، اما زن میانسال گفت: سالهاست که در خانه‌های مردم کار می‌کنم و برای خرید خانه هم به همسرم کمک کردم. شوهرم این اواخر سه دانگ خانه را به نام من زد. وقتی وضعیت جسمی‌اش بدتر شد؛ از من خواست مهریه‌ام را به اجرا بگذارم تا سه دانگ دیگر نیز به من برسد و آخر عمری بی‌سر پناه نباشم. دختر کوچکم نیز تنها کسی بود که در این مدت به ما سر می‌زد و هوای ما را داشت. با اینکه فرزندانم می‌دانستند که من برای کار‌های خدماتی خانه نیستم و پدر زمینگیرشان تنها است و نیاز به پرستاری دارد، اما هیچ وقت به او سر نمی‌زدند؛ حتی یکبار کلید خانه را نزد همسایه‌ها گذاشتم و به آن‌ها پیام دادم که پدرشان در خانه تنهاست و به کمکش بروند، ولی وقتی برگشتم دیدم هیچ کسی به پیرمرد سر نزده است. من متادون مصرف می‌کردم، اما به خاطر بیماری‌ام بود و همسرم در جریان مصرف دارویی آن بود. روز حادثه هم حال شوهرم خوب نبود، به او غذا دادم و به محل کارم رفتم زمانی که برگشتم، متوجه شدم حالش بدتر شده به اورژانس زنگ زدم. نمی‌دانم شاید در زمانی که خانه نبودم شوهرم به اشتباه متادون را خورده است.

بدنبال اظهارات مادر و دختر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات تکمیلی در این خصوص را صادر کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: