جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
عجب شیر ما - طرح استیضاح شهردار آذرشهر جهت بررسی و ارئه اسناد مدارک بیشتر از طرف شهردار و طراحان استیضاح، به جلسه بعدی شورای شهر آذرشهر موکول شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، به دنبال ارائه طرح استیضاح شهردار آذرشهر از طرف طیف اقلیت شورای شهر آذرشهر که در اسفند ماه سال گذشته به هیئت رئیسه شورای شهر ارائه شده بود، بالاخره پس از کش و قوس‌ها و رایزنی‌های فراوان، در جلسه عصر یکشنبه شورای شهر طرح استیضاح شهردار آذرشهر مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از اعضای شورای شهر آذرشهر که خواست نامش منتشر نشود، در تشریح جزئیات طرح استیضاح شهردار به تسنیم گفت: به دنبال ارائه طرح استیضاح از طرف حبیب اسماعیلی، محمد علیپور و حسین پناهزاده، شهردار آذرشهر عصر یکشنبه برای پاسخگویی به سؤالات طراحان استیضاح در جلسه شورای شهر حاضر شد.

وی افزود: به دلیل طولانی بودن روند استیضاح شهردار و عدم قانع شدن طراحان استیضاح از جواب‌های شهردار، مقرر شد ادامه بررسی استیضاح  و ارائه اسناد و مدارک بیشتر در این خصوص، در جلسه بعدی شورای شهر مورد بررسی و تصمیم گیری شود.

این منبع آگاه از رایزنی طیف اکثریت شورای شهر با چندین نفر در مورد انتخاب شهردار آینده خبر داد و تصریح کرد: هرچند که طرح استیضاح شهردار آذرشهر از طرف طیف اقلیت شورای شهر مطرح شده است، ولی طیف اکثریت شورای شهر با چند نفر در مورد تقبل پست شهرداری آذرشهر رایزنی کرده‌اند که هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.

البته صرف نظر از مفاد و جزئیات طرح استیضاح شهردار آذرشهر، به نظر می‌رسد تقابل و لج بازی اعضای شورای شهر و تشدید تنش و درگیری فی مابین شهرداری و شورای شهر، موجب رکود و عقب ماندگی بیشتر شهر آذرشهر شده و منافع و مصالح عمومی مردم شهر آذرشهر، قربانی اختلافات فی مابین و لج بازی اعضای شورای شهر آذرشهر شده است.

برچسب ها: استیضاح ، شهردار ، آذرشهر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: