يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از توقیف خودرو‌های تریلر حامل مواد پتروشیمی فاقد مجوز به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خروج محصولات پتروشیمی از نوع پلی اتیلن و پلی استایرن در تبریز با عنوان گرانل کمپاند پلی اتیلن بدون مجوز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کامیون‌های حامل مواد شامل ۳ دستگاه تریلر کشنده در حین خروج از استان آذربایجان شرقی شناسایی و توسط ماموران متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه خودرو‌های مورد نظر با هماهنگی مراجع قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند گفت: کارشناسان امر ارزش ریالی مواد پتروشیمی کشف شده را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی می‌باشد.

آقای محمدی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و متذکر شد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و از مردم خواست تا در صورت مشاهده موضوعات مشابه سریعا مراتب را به ۱۱۰و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: