شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
عجب شیر پرس - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ۴ عامل اصلی در حادثه تروریستی راسک که در شب حادثه حضور داشته و موجب شهادت چند تن از کارکنان پلیس شدند را دستگیر کردیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ با اشاره به عملیات بزرگ و گسترده مبارزه با تروریسمِ فراجا از دستگیری عاملان حادثه راسک خبر داد.

وی گفت: ۴ عامل اصلی و دخیل در حادثه تروریستی راسک که در شب حادثه حضور داشته و موجب شهادت چند تن از کارکنان پلیس شدند را دستگیر کردیم.

سردار رادان به تشریح آخرین اقدامات واحد‌های عمل کننده فراجا در مبارزه با تروریسم پرداخت و بیان داشت: پس از حادثه‌ راسک این قول را به ملت عزیز ایران دادم که انتقامی جانکاه از تروریست‌ها خواهیم گرفت و شایسته است اعلام نمایم که واحد‌های عمل کننده پلیس در مبارزه با تروریسم طی چند روز گذشته به توفیقات قابل توجهی دست یافتند.

وی افزود: چهار عامل اصلی حادثه راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ معاند شد؛ آن‌ها تصور می‌کردند که از رصدِ اطلاعاتی ما خارج شده‌اند؛ همچنین تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز از جنایتکاران کشف و ضبط گردید.

وی افزود: به رده‌های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به اطلاعات خوبی در خصوص دستگیری سایر عوامل و آمران حادثه راسک رسیده‌ایم و ریشه تروریسم را باِذن الله خواهیم سوزاند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: