دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامي شهرستان تبريز در گفتوگو با اصحاب رسانه‌ها خاطر نشان کرد: ميتوان به کمک رسانه‌ها گره ترافيک و پيشگيري از جرايم را باز کرد.
به گزارش روزنامه عجب شير، سرهنگ يدا...جهان آرا در اين گفتگو با اشاره به نقش وجايگاه رسانهها در دنياي جديد با تاکيد بر اينکه پليس به کمک رسانهها بهتر ميتواندبه مردم خدمات بدهد، گفت: امنيت با مشارکت و همکاري نهادها، مردم وبازاربه وجود ميآيد و در هيچ جامعه اي نميشود ادعا کرد پليس به تنهايي قادر به ايجاد امنيت است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به افزايش قابل توجه آسيبهاي اجتماعي در سطح جامعه گفت: آذربايجان شرقي از نظر آمار سرقت در رده 28 کشور است و شهر تبريز يکي از امن ترين شهرهاست.
وي در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران در خصوص دلايل کاهش حضور  پليس راهور در تبريز، با اشاره به اينکه پليس راهور تبريز زير مجموعه پليس راهور استان است، نويد داد پليس راهور کلان شهرها از استان مستقل ميشود.
وي همچنين با اشاره به  همکاري پليس انتظامي با پليس راهور در حل معضل ترافيک، يکي از دلايل افزايش ترافيک در تبريز و بي توجهي رانندگان به مقررات راهنمايي و رانندگي را مبلغ پايين جرايم رانندگي و هزينه بالاي توقف در پارکينگها اعلام کرد.
به گفته فرمانده انتظامي شهرستان تبريز اخيرا شهرداري تبريز 30 دستگاه خودروي مجهز به دوربين در اختيار اين نهاد براي ارايه خدمت بيشتر به شهروندان قرار داده که قطعا در کاهش تخلفات ترافيک زا و پارکهاي دوبله موثر خواهد بود.
فرمانده انتظامي شهرستان تبريز هماهنگي با اشاره به همکاري متقابل اين نهاد  با دادستاني براي مقابله با افردي که در خيابانها با سد معبر براي مردم مشکل به وجود ميآورند، افزود: چندي پيش صاحب يکي از وانتهايي که سد معبر کرده بود، يکي از همکاران ما را با همراهي اقوام  خود مصدوم کرد.
وي در ادامه ضمن قدرداني از تلاشهاي رسانه‌ها، از خبرنگاران خواست در خصوص مواد مخدرواعتياد به خانواده‌ها اطلاع رساني نمايند. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: