شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
رئیس شورای شهر تهران:
عجب شیر پرس - رئیس شورای شهر تهران از حضور رئیس جمعیت هلال احمر در صحن علنی شورای شهر برای امضاء تفاهم نامه سه جانبه خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد دستور جلسه امروز صحن با اشاره به اینکه امروز رئیس جمعیت هلال احمر در صحن شورا حضور خواهد داشت، گفت: آموزش وظیفه هلال احمر است و قرار است که تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری، شورا و جمعیت هلال‌احمر برای همکاری و آموزش مربیان با موضوع ایمنی در فرهنگسرا‌ها منعقد شود و شهرداری هم مربیانی را جهت آموزش معرفی خواهد کرد.

طبق قانون شهرداری باید کرایه تاکسی‌های اینترنتی را تنظیم کند

وی با بیان اینکه بررسی بهای خدمات کارشناسی فنی و اساسنامه‌ها در جلسه امروز انحام خواهد شد، در واکنش به سوالی مبنی بر سرانجام تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی توسط شورای شهر، گفت: متن قانون تاکسی‌های اینترنتی این است که شهرداری باید کرایه‌ها را تنظیم کند که البته امیدواریم با همکاری تاکسی‌های اینترنتی این مهم حاصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که دبیر شورای‌عالی ترافیک اعلام کرده که طرح جامع حمل و نقل نباید در صحن بررسی شود، گفت: در تصویب طرح جامع ترافیک نظر من و یا آقای شفیعی مطرح نیست؛ بلکه نظر قانون مطرح است که اول باید طرح در شورای شهر تصویب شود، بعد به هر کجا که می‌خواهد طرح برای بررسی برود، چراکه اگر طرح در شورا تصویب نشود غیر قانونی است و بنده صراحتا این موضوع را اعلام می‌کنم.

وی در مورد سرانجام ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه سئول با تأکید بر اینکه بنده از اقدام فرمانداری در مورد تبلیغات نمایشگاه به شدت ناراحت هستم چراکه گفته بودند این مصوبه فراتر از قانون است، خاطرنشان کرد: با استانداری جلسه داشتیم و توضیح دادیم. ما هرچه منطق و قانون به میان گذاشتیم به نتیجه نرسید و باز هم به هیئت حل اختلاف رسید.

به گفته چمران، سازمان زیباسازی از پیش قرارداد داشت و نمی‌توانست قرارداد‌ها را لغو کند؛ البته متأسفانه شنیدم با اینکه نمایشگاه اتومبیل داشتند دوباره در اسفند باز نمایشگاه اتومبیل برگزار می‌شود و من نمیدانم اتومبیل چه چیزی است که مشتاق هستند.

وی با بیان اینکه با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب در بهمن ماه، مجددا نمایشگاه اتومبیل اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه خودرو بیش از هر نمایشگاه دیگری ازدحام ایجاد می‌کند و مثل اینکه دوست دارند مردم را زجر بدهند و نذرشان قبول باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: